texter=livet!

text(dikt)

Vad bryr du dig om reglerna?!
ge mig en chans sen kan vi se om det
leder någonstans,det kommer hända i natt utan något skratt.

Att få göra som man vill,att själv se hur saker o ting blir till,
se åt det du vill,le åt det du kan,skratta som en man.

Du och jag... var det så det skulle vah?
dn gång du sa att det var mig du ville ha men
idag finns inget spår utav det du sa.

allt som var så bra förändrades lixom du och jag,,
inget varar föralltid inget håler förevigt
men så länge det finns ett hopp finns det en framtid.

Jag tycket att i texter kan man utrycka sig hur man känner utan att man precis avslöjat exakt vad det handlar om,
en text kan hjälpa en att gå vidare,en text kan man visa hur jävla stolt och glad man är !
hoppas ni tyckte någon av dom var bra!:D
puss och hej fina deej !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0