dag 2 - en person jag vill träffa just nu. dag 3 - min favorit årstid och varför

En person jag skulle vilja träffa JUST precis är faktiskt joni..:)<3
ingen förklaring på det.

Min favorit årstid är somma så klart (IAF för mig)
man blir fett nice !:) det är riktigt gött väder det finns mer att göra,och det är lite roligare att vara ute !:)
håret bleks och hyn blir mörkare ,, om man just tänker på det :P
man är ledig jaooo det finns maassor underbara saker att göra !!



hej alla !:)

idag har jag haft utvecklingssamtal gick ju jätte bra !
jag kanske verkar lite irreterad men jag är bara deppig över några saker ..!
jag längtar så fruktansvärt till gbg !! där kan man verkligen slappna av vara med polare och självklaart MOA!:)
Och så har vi varit på badhuset det var roligt !:) men jag är så fundersam (jag dööööööööör) xD
mitt nya ord .. det bara  e  så .

hehe hittade ingen bra bild :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0