Poesi är människans protest mot att vara den man är. heheh :D

Idag blir det berättelse
del 1



Angelica kollar sig i spegeln puffar till håret,putar med läpparna hon fnyser tyst
för sig själv hur kan man tycka det är snyggt..?!Hon får ett sms ifrån Sara:skynda jag väntar vid kiosken!!:D
hon knappar fort in ett svar:Jadåå,snart:)

Åh heej...!ska du redan gå..?Japp det finns pyttepanna i kylen om du vill ha säger angelica.
-Vad gulligt av dig,jag visste inte att klockan var så mycket.

Sara står utanför kiosken med en cooca cola i handen,hon viftar med händersna så jag ska kunna se henne...(onödigt) halva stan ser henne också.
-Fy fan vad långt tid det tog.
jag flinar,Jag sov ju i 3 timmar (skäämt)

När dom kommer dit är det redan full rulle,folk står och spyr här och där..
-Det skulle ju inte vara sprit?!
-Neeh,dom sa det iaf..?

Musiken dånar i kroppen,hon blir snabbt varm hon tränger sig fram till bålen o tar lite och dricka,då kommer
sara.
-Har du sett Hampus i kväll elr?
han är kvällens heting !!
Angelica ger sara en anklagande blick men sara ler retsamt tbx....!

-Kom nu så dansar vi flinar sara
dom dansar tills det gör ont i benen.När dom står i kön till toaletten känner angelica en lätt hand på sin axel
hon vänder sig om där står................

FORTSÄTTNING NÄSTA VECKA !!!:p


CiaUnderbaraStenmark


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0