dagen efter hönö :D

har ingen bra dikt ännu;/

Heejsaaan snyggingar !:D


Har precis haft två sjukt underbara dagar på hönö,med underbart folk !!!!
Jag o josefine sov hos Ellen!(Y)
jag håller på o skriver en berättelse som jag tänkte lägga in,typ del 1 o del 2 mm..
o när det är som bäst slutar jag :P och då efter en vecka igen kommer fortsättnignen det låter ganska gryymt!:D hehe, jag har fått en mening i huvudet,''jag kommer aldrig glömma dig min vän'')kollar ut genom fönstret o tänker till .....efter ett ögonblick kan den du älskar vara borta,stå för den du är allt blir vad du gör det till :D men nu är jag trött hehe,ska gå o sova natti !




CiaUnderbarStenmark

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0