tänk när man är iväg släpper man allt!

nyaste texterna kommer här ..

Jag vill detta jag kommer nog en dag att
berätta,jag kan gråta för ett leende är allt
jag begär efter alla besvär,jag är rädd varje natt hoppas
jag att du inser det jag inte ser,för att lämmna dig är något jag
inte kan det jag säger är sant!jag vill inte förlora det vi har,jag
fäller en tår när jag tänker på igår.

Det gjorde så ONT det lixom brände
vad var det som hände,den natten utanför alla skratten.


Röriga år är då man är tonåring det kan skapa bränder
som är svårt att släcka med bara händer,håll fast vid den du är och det du
har innan den också växer ut och trillar av.

Killar ni bara chillar om vi er gillar,vi är tjejer inga vanliga grejer.Vad händer if vi skulle
ta tag i varandras händer,ingen fara låt det bara vara,var det skönt det kanske
var lönt..?vi ligger alltid på lur ska vi ut en tur,det är alltid lika mysigt kanske lite för busigt.

jag vill inte mista dig för nnågon jävlig löjlig grej tex en annan tjej,jag kan se
gråten i dina ögon,du döljer något!ett leende är allt jag begär efter alla besvär.



Har varit i TURKIET!!!!:)
(RIKTIGT NICE)

det var åskmåln dom 2 första dagarna sen kom solen det var så inihelsike varmt!
fast gött!blivit brunare än var jag var ;) när man är borta så har jag inte tänkt ett dugg på några bekymmer
väldigt skönt ! hahah det var ju bar killar där i hotellet ungefär 19 åringar, en gång iallafall när jag var på runmet så knackade det på dörren,så jag öppnade så stod en av dom där med ena handen bakom ryggen så jag bara hello? han bara this is for you så sträckte han fram en jätte fin blomma hahaha ! jätte gulligt men lite scary,,
så har jag köpt en väska,armband plånbok o lite sådant ! riktigt billigt ialla fall !
sådana söta drickor med hjärtan o lite annat fick jag ;)

hihiihihihi magsdans här vah !
vi hamnen !
breakdanz show
det kommer mera bilder !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0