saker o ting ändras alltid.

igååår jag kunde inte sova så jag skrev två,rätt bra
texter här kommer dom.

Asså jag tänkte ifall du mig skänkte  lite kärlek
då behövde det inte vara någon lek.Vill att du tar det på rent allvar
innan jag går av.jag kan stå ut en stund och vila under en lund,men
efter denna stund får det vara slut jag kan slå en knut och gå ut försvinna ur ditt
liv då får du ett helt annat perspektiv
,så kan det bli om jag får nobben av det jobben  jag gör för dig!Nu har det hänt en grej
jag börjar tvivla på att du vill ha mig vid din sida,jag vill gråta jag vill skrika jag
vill ,för att jag dig inte berör!jag har inget svar jag är ingen gåta för jag kan gråta.
varför ska jag säga saker till dig längre jag kanske aldrig var din grej kanske bara en simpel
tjej.Du behöver inte svara för du kommer aldrig kunna förklara



du hade ett val du höll ditt tal sen stod jag ensam kvar,efter en sådan da kan man inte må bra.
varför sa du som du sa vad det bra?
jag kan blunda men fortfarande undra,saknar du mig ibland
tänker du kanske på när vi höll hand eller har du helt klippt våra band,jag vet svaret
det svider eftersom du inte lider,vad mer kan man säga utan att tårana svälja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0