en text som stämmer sjukt bra. av issa.

jag troddde att det skulle vara vi två tillsammans
men det blev inte så för du hittade ng annan.
kan inte andas du tar all min luft,hur kan vår
kärlek brytas sönder efter bara en sekund?
 
minns alla saker som vi gjort och alla minnen,alla
kvällar du pussat mig uppe på kinden.
du sa föralltid det ska vara du och jag
du gav mig det löftet men det finns inte längre kvar.
minns du dagen du såg mig första gången
jag minns dagen då vi skildes o jag stod ensam kvar.

jag kände ånger o smärta innombords hur kan
du lämna det vi hade efter allting som vi gjort.
jag litade på dig trodde du var bra
jag trodde änkligen på kärleken och kanske bättre dar
jag kommer aldrig glömma det vi delade tsm.

kan inte dölja mina tårar dom flödar mer och mer
kan inte dölja denna smärta förstår du det.
du var den som fick mig att må bra du acceptera mig
för precis den jag var.
kommer aldrig kunna lita på dig igen är ens mödan värt att vara din vän.
det kommer lösa sig är allt ni säger nu men hur lagar man ett hjärta som har spruckit mitt itu.

Kommentarer
Postat av: lisette johansson

älskade cia det var en jete fin dikt du har skrivit jag har skickar det till jeppe<3 älskar dig puss kram.:) <33

2011-06-28 @ 13:09:03
Postat av: cia

aw gör det!,men just denna har inte jag skrivit,det är en låt men orde stämmer!

2011-06-28 @ 19:13:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0