puss på er !

hejsan snyggingar !:D


som jag sagt jag är usel med uppdaterningar!://

på lovet har jag varit lite här o där i gbg hos min pappa o sen var jag i min sommar stuga !:D den sista dagen på lovet var jag med joniÄlsklingen !
idaag har jag varit i skolan o pluggat denna dagen är den jobbigaste vi har typ lektion efter lektion ingen rast,vi har först rast 50 min  i slutet av dagen innan idrotten !:D På idrotten idag hade vi en vikarie han var sträng o jag skulle dela in lag HAHAHA det inte gick inte så bra !!! o så var jag hos tandläkarn idag han sa att min tand har skött sig bra xD så jag ska bara ha den tandställningen jag har nu ett tag till ( en tandställning som inte syns)  och sedan efter 8 veckor behöver jag inget mer ! jippi så gött (Y)

dagens += jag slipper räls tandställning !! jippi !!
dagens - = vikarie på idrotten !

funderar om jag ska fortsätta upp delar av berättelsen jag har ju rätt mycket kvar men det är ni som avgör !:D

CiaUnderbarStenmark

Kommentarer
Postat av: :)

fortsätt med berättelsen!

2011-04-28 @ 16:30:46
Postat av: :)

fortsätt med berättelsen!

2011-04-28 @ 16:32:06
Postat av: Jossa

Du kör också dagens ''+'' och ''-'' ;)

2011-04-29 @ 14:02:52
URL: http://borastjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0