fortsättning !!!:D

okeej jag gör fortsättningen !

del 4 ?!


Hon blir så trött och arg att hon sommnar direkt,Redan efter 7 på morgonen nästa dag vaknar hon igen,
det känns som hon är helt död..!hon vacklar ut  i badrummet och in i duschen står där rätt länge och låter vattnet rinna.När hon håller på att torka säg hör hon morsan skramla i köket,när hon kommer in i köket kommer en frän doft alkohol imot av henne.

-MAMMA! va håller du på med skriker jag !
- Ja..a..a.ag städar ..

Vafaan du är ju full gå och lägg dig jag vill inte ha något med dig och göra din alkoleserande sak !

jag ser att hennes ögon blir tårögda,då blir jag ännu argare
-du tänker bara på dig jämt ditt äcklel mamma du kan bli sjuk !
DU LOVADE ATT SLUTA !

-Det är lätt att lova saker men svårare och hålla dom viskar hon...

Det ringer Angelica svarar
-hallå
-Hej',det är hampus,hur mår du ?
-heej,, jo lite bakis  bara,men annars ok!
-Du igår asså jag är inte en sån kille som bara ligger runt med forta bästa tjej,du är annorlunda..


fortsättning följer !

ciaUnderbarStenmark

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0